Beachvolley

Det blev mycket beachspel i helgen. I lördags invigde vi våra nya planer i blåst och regn men det gick riktigt bra och helt slut kom jag hem och lagade välbehövlig mat.

Även i söndags blev det beachspel, vi blev en sådär 10 personer men på två planer så det blev inte så mycket väntan. Det var perfekt spelväder - ingen jobbig vind, sol och lite moln. Fyra och en halv timme spelade vi. Jag var helt slut när jag kom hem. Måste lära mig att ta med mig något att äta när vi spelar så länge.


Vid elva tiden skulle jag hämta min sambo och hans gäng som varit i Tyskland och spelat volleyboll ... men ... kl. tio ringde han och sa att vi blir lite försenade vi kommer halv ett...!! LITE försenade... men men det var inte så mycket att göra ... hålla sig vaken och köra nå´n timme senare.

Det var härligt att han kom hem iallafall ... och de vara glada att de coachade ett pojklag och inte ett flicklag... de hade tydligen varit förjävliga hela tiden..! (tjejer i 14-16 års ålder kan väl vara sådär ibland ;) )

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0