Dagen...

...har blivit rätt bra... jag började med att tvätta. Sen har jag hunnit med att klippa en massa lappar som ska klistras på festprogrammet. Jag har beställt ett monogram som sedan ska stämplas också ... det hade varit roligt att få göra det nu men det var semesterstängt på tryckeriet ... så det får vänta några veckor!

Sen har jag köpt plastfickor som jag kan ha alla negativen i ... jag håller på att sortera alla gamla fotografier. Har inte varit så duktig på att sätta in dem i album så de gamla hamnar bara i en stor låda .. dock sorterad ... (någon som blev förvånad :)) Tanken är att bilder från våra gemensamma resor ska hamna i ett album ...


Jag har dessutom tagit en tur med vår bil ... A hade backat lite olyckligt i P-huset och kört sönder backspegeln ... !
men nu är den hel igen (iaf backspegeln) det blev en buckla i plåten också ... jag fattar inte hur han lyckades!!

...och i kväll ska jag vara social ... ska till Cuba Café ... har inte varit där tidigare så det ska bli spännande och se hur det är ... jag har bara hört positivt om det!

Ha de bra!
/Emma



Kommentarer
Postat av: sofie

Ja hur lyckas pojkarna me sånt?! L lyckades ju backa in i en liten stolpe när vi va i sthlm.. smidigt.. hmm..

2007-07-12 @ 21:16:30
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: sofie

Har du läst denna bloggen?
http://brollopsplaner.blogspot.com/
Lite söt faktiskt. Hon ska gifta sig i juli.. alldeles snart alltså och dom verkar ha massor kvar att göra.. blir lite stressad när jag läser.. :P

2007-07-12 @ 23:09:32
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0