Detta väder...

... jag fattar inte att det snart kan förstå att det är SOMMAR ... då ska det vara soligt, blå himmel och varmt! Nu har det ju visserligen varit uppehåll i några dagar ... förutom en skur när jag var ute å sprang i morse! ... men det är ju ingen sommarvärme. Jag är en person som ställer in mig på vissa saker efter olika förutsättningar ... ja och då när de på väderprognoserna säger att det ska regna ... ja då ställer jag in mig på det och planerar inneaktiviteter såsom rensa garderoben, sortera papper mm. Blir det sedan uppehåll får jag så dåligt samvete att jag är inne hela dagen ... och så blir det inget av någonting!

Längtar efter en blå himmel, solstol, solens värmande strålar... *hoppas, hoppas* ... på aftonbladet står det:

Håll ut ? snart
kommer solen  

Äntligen ljusare på väderfronten SMHI: På fredagen blir det äntligen soligt väder och klar himmel.


Vågar man hoppas tro!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0