Lite av varje...

...har jag hunnit med idag...

Jag började morgonen med en löptur, jag körde ett spänstpass och sprang sedan tillbaka (hela vägen) hem ... kände mig riktigt duktig när jag kom hem!

Sedan åt jag frukost ... det blev en slurpis (Erikas morgonfavorit) vi andra kalla det för smoothie :) ...sen dammsög jag och svabbade golvet .. tro det eller ej men det ÄR sant! Jag var helt enkelt tvungen ... en vinflaska hade jäst så korken flög ur och vinet sprutade ner stora delar av köket ... det luktade inte så gott.



Eftersom vädret var som det varit de senaste veckorna satte jag mig med våra gamla och nya foton ... jag kan tänka mig att ganska många sommarlediga med mig har tagit fram sina semesterfoto och sätter in dem i album ... idag blev det ett helt album från vår Malaysiaresa. Det var riktigt roligt att titta på bilderna igen.

Dessutom kom det ett antagningsbesked på posten och jag kom in på min utbildning ... ett litet problem är bara att jag lovade min chef att jag inte skulle söka redan i år :/  ... men jag tror att det ska lösa sig ... jag ska ju läsa på halvfart så jag jobbar ju fortfarande ... tänkte lägga ett mail så får jag se vad svaret blir!!

Smiles Gif Images

Nu kom jag nyligen hem från S:t Getrud där jag tog en öl och lite gratis mat med en kompis. Det var riktigt trevligt, vi brukar inte träffas själva utan det brukar alltid vara någon annan som drar ihop oss...

Nu ska jag med gott samvete tillbringa kvällen i soffan...

kram Emma


Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis till utbildningen!! :D

2007-07-13 @ 20:36:36
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0