Minisemester..

imorgon åker jag till Strömstad. Ola och Erika är där på semester så jag tänkte ansluta några dagar. Jag arbetade på kolla på Öddö, en ö strax utanför Strömstad under några sommrar, det är helt underbart där uppe. Hoppas bara att vädret håller i sig ... det är inte den roligaste platsen att vara på om det är kallt, regn och blåsigt ... men efter helgen i Falkenberg vat jag iallafall vad som ska packas ... underställ och varma tröjor :P

Det blir förhoppningsvis en massa skaldjur som ska ätas ... en trålare på Göstases vore ju inte helt fel ... eller en fisk och skaldjurssoppa på Furholmen ... tur att man är där några dagar så att man hinner äta lite av varje. Jag tänkte att jag skulle ta med mig en kylväska så att jag kan köpa med mig lite räkor hem ... räkorna i Malmö är ingent att ha!



*Kram*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh.. gud så gott med skaldjur!

2007-07-31 @ 17:08:01
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: amanda

vilken fin sida

2007-08-03 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0