Oj, oj, oj..

Jag har fastnat vid bröllopsforumen idag ... det finns ju hur mycket som helst som man kan göra och lägga pengar på ... vissa saker är riktigt trevliga .. men de kan jag inte skriva här .. jag kanske kommer att ta endel tips! Det finns mycket att lägga pengar på iallafall ... om man vill förstås :$ Här kommer ett urval ...

image13
 
...ett par flip flop till bröllopsresan kanske ...
 
image14
  
... eller några mini flip flop ramar ...

image15

... ett par "brudparsjordgubbar" till tårtan ...

image16

... eller varför inte lite egendesignade m&m´s.

Det är svårt att välja bland denna djungel av bröllopsprylar. Dessvärre är det väl någon som köper det eftersom det finns till försäljning!

Puh, nu får jag nog ta lite paus i djungeln ... och gå ut kanske. Det regnar inte :)

kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Flipflopsen till bröllopsresan va väl piffiga, hihi.. :P
Du hänger väl fortfarande me ut på lörda?! :D

2007-07-09 @ 22:27:28
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0