Uppdatering

Nu är jag hemma hos föräldrarna igen men nu är A med också. Vi ska vidare till Stockholm imorgon ... där ska vi träffa vänner, A's föräldrar, gå på jazzfestival och förhoppningsvis bada och sola. Det ska bli riktigt skönt!

Utgången i lördags blev inte så mycket med ... vi började med en mycket god taccopaj som Sofie gjorde *mmm* sen spelade vi vinspelet. Det var väl sådär ... men vi drack inte vin och även om jag gillar vin tror jag inte det hade varit något bra alternativ. Sen var det dags för cirkeln och då tillkom några tjejer till ... jag vet inte om jag börjar bli gammal eller om de var väldigt fjolliga!? men men vi skulle inte gå ut till samma ställe ... vi skulle ju till slagt så ...

... vi stannade kvar och satt o snacka ... det hade varit lite tidigt att gå ... men men det blev inte så mycket av det ... det slutade med att vi gick hem ... vilket passade mig perfekt ... det var skönt att vara pigg da´n efter!

I söndags var det ju sol ... också ... så jag och A åkte ner och kikade på beachvolleytävlingar innan vi packade och åkte iväg med tåget...

kram Emma

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha.. vi upplevde lördakvällen exakt likadant :P Nästa gång får vi fixa förfest hos dig tycker jag så kan vi bestämma vem som får komma, och vilka som inte får komma ;)
Ha det så bra i Sthlm!
kramar

2007-07-17 @ 10:37:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: sofie

Sandra är redo för en dejt med din kompis.. Fast vi vill se ett foto på honom först ;)

2007-07-21 @ 14:38:34
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: sofie

Nä, nu är jag trött på att gå in här.. :P Du får skriva en kommentar till mig när du är tillbaks och uppdaterar bloggen:)
*kram*

2007-07-23 @ 22:01:37
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0