Uttråkad

Jag har knappt fått något gjort idag (iaf inget som är synligt) och jag känner mig otroligt asocial ... måste göra något vettigt imorgon annars blir jag tokig. Eftersom vädret är som det är går det ju inte ens spela beachvolleyboll. Det skulle kunna vara så att den uttråkade känslan förstärks en aning eftersom min sambo åkte till Berlin idag för att titta på världstouren i beachvolleyboll ... och jag ville såå gärna åka med ... men det sa´s att det var en killresa (läs: festartripp)

Det finns roliga saker och tråkiga saker som man kan göra ... och saken är nog den att det inte känns som man har gjort något förrän de tråkiga sakerna är gjorda...!

MySpace images

 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0