Vuxenpoäng

Igår var jag men i Linas nyinköpta hus ... det är verkligen jättefint (utanpå). De har stora planer ... det ska både renoveras och byggas till ... mycket jobb men det kommer att bli supersnyggt det är jag helt säker på! En bild till er...

image10


Idag hoppas jag på bättre väder ... börjar tröttna på allt regn och är riktigt sugen på en dag på stranden. Nu har min sambo semester också ... tre veckor ... vi har planerat en resa hem till min föräldrar och en vecka i Stockholm. Ska bli riktigt tevligt att komma till huvudstaden ... det var ett tag sedan sist!

Ikväll är det dubbel 30-års fest ... party party!! Ska hinna med och pyssla ihop ett kort till deras present ... Jag har inte stämplat så mycket på ett tag. Beror nog mest på att jag tröttnade lite på det efter alla bröllopsinbjudningarna :)


image12


Ska nog ta och äta lite frukost och gå ut lite sedan ... men först av allt ska jag väcka A. 

Ha en bra dag!
kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0