Bröllopsfoto

Idag, inte en dag försent fick vi våra bröllopsfoton från fotografen. De var jättefina! Vi fick 20 st med oss hem och ska förstora tre stycken ... man får väl ha några på väggen :P  Sen var det ju det där med tackkort ... det får nog helt enkelt bli jul och tackkort. Lite trist eftersom jag hade tänkt att göra egna julkort :( ... men men det kommer väl fler jular ... annars går det kanske att använda de som julklappsetiketter!

myspace layout imagesPå lördag är det match .. och jag ska vara med!
Vi har fått en ny tränare, amerikanska, otroligt duktig och pedagogisk ... men ni som känner mig vet att jag inte gillar att prata engelska ... vilket blir ett litet problem. Jag förstår ju vad hon säger, men det går åt lite för mycket energi på att lyssna ... det är ju trots allt endel "facktermer" i volleybollen som jag inte har kännt till tidigare ... de lär jag väl lära mig. Får ge det lite tid helt enkelt!

Imorgon är det torsdag med styrelsemöte vilket innebär att jag kommer hem omkring 21 och då ska protokollet skrivas ... men på fredag slutar jag kl. 10 ... *längtar*

Kram och Godnatt!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0