Längesen

Det känns som om det var jättelängesen som jag satt vid datorn, så nu har jag kollat mina mail, kollat lite bloggar och tänkte skriva lite själv också!

Volleybollfesten blev riktigt trevligt ... vi var ca 40 personer som först spelade volleyboll och sen festade hemma hos oss. Vi var inte 40 hemma här men 25-30 tror jag att vi var. Det är tur att vi har så öppen lägenhet med lite "avdelningar" som man kan gruppera sig i. Några drog vidare till Etage ... men jag stannade hemma ... det sista gick strax efter fyra. Så i lördags var jag helt slut. Vi vaknade väl till liv omkring två då vi åt och åkte till Lund för att kolla på elitserievolleyboll. Lugi är väl inte det bästa laget i serien men de hade en ny australiensare i laget som var helt suverän ... han satte allt!

Gif Ghosts Halloween ImagesIdag har jag inte gjort så mycket ... jag började med att titta på reprisen av idol (!) ja jag vet att det är lite pinsamt men jag var tvungen att se repotaget från beachvolleyhallen ... både Sam och Bjurwill var mycket stolta över det!
Jag fattar inte riktigt vad Bjurwill menade eftersom han knappt var med ... men men att få spela beachvolley i TV är väl kankse lite av en dröm :P
Nu åkte Sam ut iallafall ... och om jag får säga min åsikt var väl det bara bra!

Sen fikade jag med en kompis på stan ... vi är båda lika dåliga på att höra av oss så vi ses inte så ofta men det är riktigt trevligt när vi väl ses. Nu har jag kommit hem från IcaMaxi ... kyl och frys var i stort behov av att fyllas på. Tänkte laga risotto ikväll ... lite trist eftersom A inte kommer hem förrän senare i kväll ... men jag skulle behöva lite matlådor.
Gif Gifts Christmas Images
Imorgon är det jobb igen och nästa långa ledighet är JULLOVET!
Jag längtar lite till jul eller iallafall advent ... det är så mysigt!

Kram på er Alla!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0