Lite rörigt

blir det när man tror att man kan redigera i bloggen ... fast man egentligen inte har en aning om vad man håller på med!

Jag tror att jag ska låta det vara nu ... så det inte blir värre!
Jag hade velat lägga in en ny header, jag är lite stolt eftersom jag har lyckats göra en i Photoshop ... jag har inte riktigt fixat det programmet tidigare ... men nu så!
Waiting For Computer Download Gifs Images
... håll ut jag ska nog lyckas någon gång :-)

Kram och Godnatt!

Sleeping W/ One Eye Open Dog Gifs Images

PS Varför är man så pigg på kvällen när man vet att man är död när klockan ringer på morgonen! 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hjälper gärna dig, de vet du va? .. Det är inte så svårt att få in headern.. Kram

2007-11-07 @ 09:19:06
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0