Nu är det kväll :)

Tack för kommentarena ... men det gick faktiskt bra. Jag gick och handlade mat till kvällen ... och sen var jag så otroligt trött (det stämmer faktiskt : )) Så jag la mig och läste ... och sen sov jag ett tag. Svärmor hade med sig lite jobb att pyssla med så det gjorde nog inte så mycket. Sen gjorde jag kaffe och vi satt och snackade ett tag innan A kom hem! Riktigt trevligt. Jag satt och funderade lite på hur andra tolkar svärmor .. som inte känner henne eller har någon koppling ... och jag tror faktiskt att många tycket att hon skulle vara trevlig ... hon är ju bra på att prata och hitta ämnen att diskutera ... och nu efter några år vet jag ju vilka ämnen jag inte ska diskutera :P

Nu har vi ätit och sitter bänkade vi fotbollen ... jag får se hur länge jag kan hålla mig vaken!



(Jag sökte på google efter svärmor, för skojs skull, och då kom den här bilden upp - jag ser inte kopplingen riktigt!)

HEJA SVERIGE!

kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0