Städtorsdag

Ja så blev det faktiskt inte fullt ut men en start iallafall.

Mina torsdagar på jobbet är inte de bästa ... jag har samma klass hela dagen och efter lunch blir de odrägliga men idag var det riktigt trevligt. Innan lunch gjorde vi julfint i klassrummet ... först städning (utan protester) sedan advenstljusstakar och allt. Efter lunch tog vi en promenad och då mötte jag min gamla favvoelev, hon är bara så söt!

På personalkonferensen skulle kursplaner diskuteras, vilket jag tycker är intressant men det är så många på skolan som inte är intresserade av det så arbetet brukar vara ganska tungt ... men inte idag ... vi hade hur kul som helst. Vilket kanske till viss del berodde på att vi kom från ämnet och disnuterade saker som svärmor, härliga kommentarer mm :P

myspace layout images... och sen var det ju Pilates ... det är bara så underbart. När jag kom hem kl. 18 efter jobbet var jag full av energi till skillnad från tidigare dagar i veckan då jag kommer hem tidigare tömd på energi. Så det blev lite städning ... så ytan ser fin ut iallafall och så har jag plockat fram lite adventssaker. Tänkte dammsuga och sätta upp stjärna och adventsljusstake imorgon.

A träffar sina gamla pluggpolare ikväll och imorgon har han julfest på jobbet, så jag har två kvällar för mig själv. Eller nej när jag tänket efter har vi från denna vecka träning även fredagar kl. 19.30-21.30, kul tid :P

Nu ska jag dricka glögg och njuta i soffan!
kramar Emma

PS Jag blev uttagen till match på söndag också, känns bra när man får förtroende av vår nya tränare.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Klart att du blir uttagen till match. Jag visste att du är en vinnare. Farfar är stolt över dig. Kram Pappa

2007-11-29 @ 21:34:57
Postat av: Sofie

Svar på kommentar: Nä, det stämmer ju verkligen inte!! :P

2007-11-29 @ 21:41:45
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Åsa

Vilken glögg dricker du? Har ännu inte köpt någon och i denna djungel vet jag inte vilken jag ska välja.

2007-11-30 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0