Matchdag

Anlände Heleneholm kl. 8.15 och kom därifrån 17.15 ... hur kan det bli så?

Vi, dam A, började möta Hässleholm. Jag tänker inte skriva så mycket om det för jag fick ingen speltid, vilket jag (väldigt osvenskt) inte förstår. En tjej på samma position som jag spelade, tyckte jag, inte tillräckligt bra, därför tyckte jag att jag hade kunnat få förtroendet att spela ... men men så var det inte :( Jag tänkte att jag skulle prata med vår coach för att se vad jag ska göra för att få spela match. Det är ju det som är roligt, jag tycker om att träna men man vill ju spela match också :P

Sen tittade jag på A och hans lag som mötte Kalmar. Malmö spelade avanligt bra .. de har verkligen lyft spelet från förra säsongen som var riktigt dålig!

Sen kom ju Erika, vars sambo spelar i B-laget, det var första gången hon besökte en volleybollmatch så då var jag ju tvungen att sitta kvar och förklara spelet ... det blev lite jobbsnack också!

Nu har A åkt iväg för att titta på rugby, så här sitter jag och dricker mousserande och äter ostbågar ... underbar blandning eller? Förklaring: Vi åt tapas och öppnade en flaska mousserande ... så jag måste ju dricka upp ... eller?!

Här kommer lite bilder från gårdagens bakgrunsrunda!
Kram och godnatt!
Emma

image123

image124

image125

Kommentarer
Postat av: Sofie

*Gå först in på denna bloggen http//carolangel.blogg.se och kolla in hennes blogghjälp, tycker att hon förklarar väldigt bra. Är det nått mer så hjälper jag gärna dig.. Kanske lättast på telefon när vi båda sitter vid datorn.
*
* Fina foton!

2007-10-20 @ 21:52:11
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Åsa

Så, fina bilder du har tagit. u är ju jätteduktig på att foto. Mitt nästa projekt är att lära mig lägga in foto på bloggen. Du vet jag är ju nybörjare på detta. Har fullt bry med att koppla upp mig ibland.

2007-10-21 @ 20:16:45
URL: http://www.galanthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0