Ingen träning idag heller!

Jag har fått ont i ryggen igen :(
Försökte springa imorse med det gick inte så bra så jag tog halva rundan. Fick sedan avboka mitt Pump-pass, jag hoppas att det bästa är vila!

Jag vill ju spela DM på lördag!

Det är fortfarande underbart väder och det enda man längtar till är att få vara ledig. Dessutom kommer jag på små projekt att ta itu med hemma. Som att städa förrådet för att kunna hänga in vinterjackor och ställa in skor. Tvätta skor, rensa garderoben för att se om det kanske behöver fyllas på med lite vår- och sommarkäder!
myspace layout images

Tur att det är långhelg nästa vecka!

kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får vara rädd om din rygg, hoppas det går över snart. ringer senare, kram

2008-04-23 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0