Lååång lördag!

Gick upp strax innan 6 men var förvånasvärt pigg. Vi åkte till Ängelholm för att spela DM. Det var en tråkig lottning, vi mötte vårt B-lag och ett annat lag från div. 3 ... det var inget skönspel direkt men vi vann båda matcherna. I fortsättningsspelet mötte vi först ett gäng gamla veteraner som jag tror tränar till EMG. Vad ska man säga ... vi spelade inte så bra och de är rutinerade så den matchen var snabbt över. Även i matchen om tredje platsen mötte vi ett veteranlag .... gamla elitseriespelare från Engelholm. Vi spelade bra men förlorade. Kändes bra att få sluta dagen med bra spel.

När jag kom hem var det bara att byta om sen kom Sofie, Malin och Anna. Vi sjöng Singstar ... jag var också med. Sjöng mest killåtar, det var kul men svårt och jag är ingen sångare så er det bara. ...Sofie lämnade spelet här så jag kan ju alltid träna in någon låt så att jag får bra poäng nästa gång!

Tog några foton ... men det är verkligen dags att byta kamera. Det bli inga bra foton inomhus längre.

Vi gick till Etage och dansade ... den långa dan började kännas och tröttheten kom fort så vi var inte där så länge. Somnade gått och sov länge idag!

Nu är det snart dags för tvätt och kanske en film!
A kommer hem senare ikväll så jag kan slappa för mig själv hela eftermiddagen.

*kram*

Kommentarer
Postat av: malin

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL..MALIN

2008-04-28 @ 09:14:16
URL: http://www.smakis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0