Måndag

... och jag gav mig ut och sprang i morse ... hade ju köpt nya löparbyxor (för att motivera mig själv) och det gick mycket bättre än vad jag hade trott!

Efter att ha pratat preventivmedel hela dagen ... vi arbetar med kärlek och sex på jobbet just nu! ... var det dags för volleybollträning. Vi hade träningsmatch mot U17 killarna. De är riktigt duktiga!

Carin - kul att du har hittat kommentarsfälttet ;)

GRATTIS PAPPA!
Red Velvet Cake W/ Candle Decoration Images - MySpace Layouts, MySpace Graphics

Nu är det dags för mig att sova ...
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är för flitig.. ut och springa!.. på morgonen!!Sånt vill vi inte läsa om här.. :P hihi..

Va trevligt att du tittar in :)
Men ditt ärende är inte lika trevligt kan jag tänka mig :::(

Funderat på utgång?

kramar

2008-04-07 @ 22:27:51
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Pappa

Tack min underbara dotter. Har inte tittat in på några dgr. Jobbat sent hela veckan./pappa

2008-04-10 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0