... och jag har fått ett Wii

Wihi ... *hihi* nä usch va dåligt!

Men jag har fått ett Wii av A ... superkul ju.

TACK!

Jag kopplade ihop allt och testade de olika spelen ... det måste ju tränas om jag ska möta A.
... men jag blir ju illamående av spelet :( ... har kan man vara så åksjuk att man blir illamående av ett TV-spel???
Det är väl inget nytt ... jag kan inte spela så många dataspel pga ev det men herregud. Det är kanske bra iofs ... då spelas det inte så lång tid åt gången!

Ja ja ... nu ska jag ordna lite chokladfondou till kvällen!
*kram*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Efter förklaring av vad Wii egentligen är av min son så verkar det kul. Fast är det du eller var det A som egentligen ville ha det.
Ossian förklarade att man kan köpa till plastskjutvapen till Wii- hrm kan detta vara någor kanske.
Högskoleprovet, nja modigt känns det inte som snarare lite desperat efter att komma vidadre i livet.
Saker har ju förändrats till de sämre sedan du slutade hos oss.

2008-04-04 @ 20:15:34
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: Sofie

Ååh så skoj!! :D
Förfest hos dig nästa gång vi ska ut! hihi.. ;)

På tal om o gå ut.. träffade ju Malin idag.. (hon hälsar!) Vi pratade om att gå ut en helg snart.. Vad säger du om det? Vi är inte särskillt uppbokade.. så säg till när det passar dig isåfall.. om du är sugen.. :)

2008-04-04 @ 21:14:15
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Carin

Va kul =) då kan man komma ner och spela lite. jag äger på bowlingen :D
hade gött pusspuss

2008-04-06 @ 10:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0