Ombyggnad

Eftersom allt blev fel blev jag tvungen att göra om.

Mamma har startat en blogg som jag skulle snygga till lite, jag ändrade i kodmallen för mammas mall men förändringen skedde i min blogg!!!! HUR nu detta kunde ske. Så allt mitt försvann .. bakgrund, header, färger ... allt!
Jag hade visserligen tänkt att ändra ... men inte från början .. min tanke var att kunna använda det gamla och utgå från det för att minnas var jag ska göra ändringarna!

... men men ...

nu gör jag allt från början!

Kommentarer
Postat av: Berith

Men vilket elände jag ställer till. Det här med blogg är inte lätt vad gäller designen
Tack för hjälpen. Men din blogg blev jättefin tycker jag
kram

2008-04-12 @ 14:31:38
URL: http://hildur96.blogg.se
Postat av: Sofie

Oj så fint här har blivit! :D

Det var märkligt.. Hmm.. ja, min gamla profilbild hamnade i min kompis blogg helt plötsligt.. Mailade blogg.se och undrade hur det gick till.. Tydligen var det för att jag hade kopierat vissa koder från min blogg.. Men jag fattar ändå inte hur det kan gå ihop.. Den försvann sen igen..

2008-04-12 @ 16:29:06
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0