Snabbgrill

... å nu är jag hemma igen!

På jobbet idag var det många sjuka, och jag hade bara tre elever och vi var två vuxna så vi bjöd in en lärarfri klass. ...och det var hur kul som helst. De elever som gästade klassen är på den utvecklingsnivå som de elever jag undervisade på min gamla skola. Jag gillar verkligen den nivån ... härligt öppna, bjuder på sig själva och är alltid spontana. Kan det blir bättre?

Mötet vi hade angående den nya idrottsklassen vi ska starta till hösten kunde inte bli bättre. Känslan efter mötet var att, kan vi inte starta nu på en gång, fulla av ny energi och härliga tankar!
Dessutom har vi knytigt två nya föreningar till klassen helt gratis och dessutom får vi använda deras lokaler. Det är nog det bästa med tanke på hur trångbodda vi är.

Nu ska jag ta ett glas vin och fira fredag!
kramar Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0