Tillbaka ...

...efter weekends i Götebrorg och plattformsbyte!

Göteborg var jättemysigt ... August växer fort och är nog värdelns snällaste bebis. Scrapbookingmässan var trevlig men inte så bra priser som jag hade hoppats på. Inhandlade lite kul grejor ändå!

Efter att ha haft huvudvärk sen igår vid lunchtid har det äntligen släppt.
Jag har tappat lite av lusten till att träna volleyboll så igår passade jag på att gå på allsvensk premiär. Jag har aldrig tidigare varit på fotboll men vädret, allt snack på jobbet och att A var sugen på att gå gjorde det inte så svårt att övertala mig!! ...och det var riktigt trevligt.

Kom just hem från ett  Body pump pass ... det är så skönt att få gå och träna utan att ta hänsyn till andra och där min prestation enbart påverkar mig själv.

Imorgon är det sista kurstillfället i redigeringskursen ... det ska bli riktigt kul att se allas filmer ... jag hoppas verkligen att vi får titta på varandras?! ... så nu måste jag fixa musik som kan passa till min film. Hittar man rätt musik kan det göra så oerhört mycket för filmen men blir det fel kan hela filmen förstöras.
myspace layout images

kram Emma

... och på torsdag är det Johan Glans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0