Tisdag ...

och jag längtar så till fredag. Jag ska äntligen klippa mig. Tänkte slinga eller färga det också ... ska bli riktigt skönt!

Idag har varit en otroligt seg dag ... jag har inte haft någon energi att jobba alls. Och imorgon är det filmkväll med eleverna men jag tror inte att jag ska vara kvar. Min uppgift är att poppa popcorn .... och det är ju inte så jobbigt, ska väl klara det!

myspace layout images

Känner mig fruktansvärt dålig eftersom jag just avbokade min klass på sats ikväll men min mage är inte riktigt med mig idag ... och det är inte jättekul att träna då!
... får köra hårt på volleybollen imorgon .. och löpningen förstås!

*kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0