080808

Jo en speciell dag ... eller?
Det är tydligen många som gifter sig idag. OS-invigning och sista lediga vardagen på semsetern.

Vernissagen igår var riktigt dålig eller ja för utomstående iallafall. När vi kom dit kändes det som att man kom och störde i ett tätt sammanhang. Jag tyckte det kändes som om vernissagen enbart var för alla som gått diverse kurser under veckan. Det ligger något religöst i luften på den typen av sammankomster. 150 människor från hela landet med samma intresse har gått helt upp i sitt område och fördjupat sina kunskaper mer och mer. För de som befinner sig i detta känns allt bra och är såå speciellt men kommer man utifrån förstår man ingenting!

Ikväll kommer svärmor hit. Så jag ska handla något vi kan laga till mat ikväll. Tänkte komma iväg snart så jag kan bänka mig i soffan och kolla på invigningen. Men precis som Sofie skriver så blir jag bara tröttare och segare för var dag ...

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Var det rea på baglady?! ..Jag har aldrig varit i affären, men kikar alltid in när jag går förbi.. Rean hade varit ett perfekt tillfälle att gå dit ju.. :)



Det var på kvällen jag såg dig.. och Anders.



Så det är alltså inte bara jag som blir tröttare o tröttare.. Det är ju en liten tröst.. :) .. Läste i Åsas blogg att hon hade vaknat sju en dag, och att det var för att kroppen ställde om sig till jobbtid nu.. hmm.. Åsa som brukar va så seg på morgonen, nu plötsligt flyger hon upp ur sängen kl sju.. kändes inte bra.. :P



Ha de så bra!

Kram

2008-08-08 @ 12:20:44
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0