Äntligen fredag

Det märks tydligt att jobbet har startat ordentligt ... och kanske kan det bero på att det är OS och Malmöfestivalen. Det blir iallafall ingenting skrivet här på bloggen. Som tur är så är det fredag idag, kort dag och två lediga dagar. Den där tröttheten som jag skrev om för någon vecka sig finns kvar. Jag är helt slut på eftermiddagen och somnar oftast i soffan om jag har haft tid att sätta mig i den! Anders har varit sjuk hela veckan och legat och sovit konstant. Han börjar piggna till idag, så nu kan man prata med honom igen.

Nu har jag just sovit lite och ska plocka fram fredagskänslan. Det är sol och ok värme ute, måste inhandla lite till en kräftskiva imorgon så jag ska bege mig ut bland vimlet på stan!

Ha en fortsatt skön fredag!
kram Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tröttheten finns kvar här me.. :/

Men nu är det helg iallafall :D .. Vi ska också äta kräftor i morgon.. gott gott!

2008-08-22 @ 19:44:05
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Där fanns massor på tradera innan.. La bud på några men de blev jättedyra (många som gifter sig på sommaren) .. Sen har det inte kommit in så många fler, inga me pärlor iallafall..



Tror jag tar och beställer denna.. :) 275 tror jag den kosta, ganska bra pris väl?

2008-08-24 @ 19:44:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0