Förkyld

Det är svårt att börja jobba efter sommaren, träffa alla elever ... och inte bli förkyld. Jag har dessutom, vilket kanske inte har varit helt bra tränat fullt under veckan. Detta eftersom det har varit try-outs ...som jag säkert skrivit om tidigare!

Efter träningen i måndags kändes det inte alls bra, förmodligen pga av att jag inte var nöjd med min egen prestation. Igår var det roligare och jag är mer nöjd med min insats. Det svåra är att jag har bilden av den nivå man hade när vi slutade inför sommaren. Av naturliga skäl är nivån inte densamma ...men det ska nog inte vara så svårt att komma tillbaka dit efter några träningar.

Håller på att koka majskolvar ... det är så himla gott.
Så nu ska jag snart smaska på ...
free myspace layouts
Ha de gott!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0