Första dagen efter semestern

Ja då var vi igång igen!
Känns rätt så okej ... fortfarande inte så tungt och mycket egen tid under veckan.
På onsdag är det ledningen som har planerat dagen och den var hemlig tills i förmiddags.

Vi ska först åka på en guidad tur genom hela Malmö. Instressant men kanske lite trist!
Efter det, innan lunch ska vi upp på 54 våningen i Turning Torso och där ska vi äta lunch från Torso Twisted och prata visioner. Det ska bli mycket trevligt, jag har velat se Turning Torso inifrån och maten från Torso Twisted är helt fantastiskt god.

Imorgon ska jag göra iordning klassrummet, ställa rätt alla möbler och förhoppningsvis kunna ha OS på i bakgrunden. Jag är lite osäker på om det finns någon TV-mottagning på den apparaten som hänger i klassrummet. Isåfall får det ordnas fort!
Datorerna är visserligen på plast men ingen är inkopplad. Jag får kanske fixa det själv ... enbart för att titta på OS ;)

Nu ska jag äta något innan sängen väntar!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ser också fram emot Turning Torso....det är ballt däruppe..och lite illamående-framkallande...

2008-08-11 @ 22:15:56
URL: http://www.oliviaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0