Helt säkert!

Nu är allt helt klart inför hösten. Jag kommer att vara ledig hela tisdag och fredag samt onsdag eftermiddag för att läsa till specialpedagog inom ramen för lärarlyftet. Detta innebär att jag får behålla 90% av lönen under studietiden. 1 september är det informationsmöte så då startar det på riktigt. Äntligen ska jag få läsa ... nu har jag fått nej under två år för att äldre kollegor ska få läsa men nu var det min tur!

För att täcka upp schemat till heltid under augusti ska jag gå in som resurs för en kollega som är mammaledig. Detta känns också ganska lyxigt då det innebär att jag inte behöver planera lektionerna!

Turning Torso imorgon ...

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0