Honung

Gick till affären för att handla honung (eftersom jag har lite ont i halsen) och lite andra bra att ha saker till veckan. Kom hem med bra att ha saker men ingen honung!
Blir så irriterad på mig själv ... men jag har hittat en sak att skylla det på.
myspace layout codes

När jag gick ut från butiken cyklade det runt tre småkillar på trottoarerna bland allt folk och på gatan bland bilar och bussar. Jag tittar på dom och tänker ...idioter ... tycker sedan att jag känner igen kroppsbyggnaden, tittar lite mer noggrannt och visst ... våra kära tvillingar från gamla arbetsplatsen. Och jag som hade hört att de hade flyttat långt bort, hoppas att de är i Malmö för att besöka festivalen och inte är tillbakaflyttade. Får nog undersöka detta närmre!

Anders har suttit och jobbat hela dagen, skulle vilja ha lite hjälp av honom att ordna något att äta ... får se om det blir något!

Kram och hej!

Ps. Kerstin; Jag glömmer slarvar, nästan, aldrig ;o) ... Bara ibland!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Malin hade också sett dem för ett tag sen.. ute vid Midhem.. Hmm.. trodde de var här på semester.. men nu blir man lite oroad.. :S

2008-08-17 @ 20:11:18
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0