Imorgon börjar det

Ja, nu var det slut på denna sommaren. Semestern iallafall ... det brukar kunna bli en värmeperiod i mitten/slutet av augusti. I början på sommaren skrev jag en lista över vad jag ville göra under sommaren ...

  • Sola och bada ... massor! Massor vet jag inte men endel iallafall!
  • Rensa köksskåpen
  • Rensa garderoben
  • Rensa förrådet
  • Laga en massa god mat Gick bäst i början!
  • Baka en massa gott bröd Gick bäst i början!
  • Äta en massa god mat
  • Picknick
  • Tvätta fönstren Struntade jag i eftersom det är fasadrenovering!
  • Fixa cykelkorg Den står i hallen!
  • Slänga skräp på tippen Latheten gjorde sig påmind ... det hamnade i förrådet!
  • Spela beachvolleyboll Lite iallafall!
  • Blogga Jodå!
  • Träna Mer än vanligt!
  • Slappa Massor!
Det känns faktiskt helt okej att börja höstterminen imorgon, nästa ledighet är en vecka v. 44 sen jobbar jag tre veckor och sedan är det Argentina!

Ha det gott!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Helen

Det suger att börja jobba men sånt är läget... Tänkte lite ang fredag och kräftskivan, vad säger du? Ska vi satsa eller?



Kram Helen

2008-08-10 @ 20:59:23
Postat av: Emma svarar

Självklart ... jag vet mina tider för veckan imorgon.

Så får vi göra upp vem som vaktar bord :)

Anders har pratat med några danska kollegor ...

2008-08-10 @ 22:12:20
Postat av: Kerstin

Hallå! Hoppas att det känns OK nu när du börjat jobba igen. Jag försökte skriva en klok kommentar om problemet svärmor, men det är inte helt enkelt. Jag tror att är precis som du skriver - det blir aldrig riktigt bra hur mycket man än försöker.

/Kerstin

2008-08-11 @ 17:22:57
URL: http://karransblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0