Kall vind och tända ljus

Kom just hem från träningen har gjort lite te och tänt några ljus.
Väderomslaget är totalt. Det är kallt och stark vind.

Känns lite skönt efter den konstanta värmen och siltjen.
Dessutom är det sista semesterveckan så snart är väl sommaren slut.
Jag vägrar tro att det inte blir någon mer värme. Jag hoppas på många sköna augustikvällar.

Sen har jag ju en härlig Argentina resa att se fram emot med avresa i slutet av november.
Jag ska dessutom bara arbeta halvtid eftersom jag ska börja läsa till specialpedagog.
Det känns hur lyxigt som helst.
Det jag är lite nervös för är att skolan ska motsätta sig resan. Jag ska ändå vara borta i sex veckor. Utbildningen är på distans så jag kan inte se problemet med det.

Trevlig kväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0