Ny vecka

Idag är min tanke att tvätta och städa lite inför veckan. Det är faktiskt sista veckan på ett och ett halvt år som jag jobbar heltid. Det känns lite märkligt men himla skönt. Jag ska ju visserligen använda tiden till att plugga men att få planera tiden själv känns riktigt skönt.

Under veckan som kommer har vi också try outs för a-laget i volleybollen. Jag tror att vår tränare vill att vi ska ta det på fullt allvar. ...och det gör jag nog men samtidigt ser jag det mer som att få ett kvitto på min egen nivå och hoppas på att vi kommer göra samma test någon mer gång för att kunna se om jag har förbättrat mig.
Jag vet inte xakt vad vi ska göra men det ska ingå vissa fysövningar, volleybollnivå övningar och ett löptest.

Nu ska jag titta lite på OS-avslitningen

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0