Os, os, os

Har nu tittat på OS i stort sett hela dagen och börjar bli smått rastlös. Tänkte ta en tur på stan och kolla in festivalen. Ta en liten matbit och se om det är något trevligt att lyssna på.

Imorgon börjar eleverna så då sätter det fart på riktigt. Jobbar heltid i två veckor och sen börjar studierna.

Upptäckte för ett tag sedan att jag inte hade någon astmamedicin kvar och det visade sig att jag inte heller hade något recept som gällde längre. Jag har dragit mig för att ringa efter nytt recept eftersom jag tidigare blivit utskälld av min läkare. I fredags ringde jag via receptionen, hon var till en början otrevlig men jag svarade med att vara supertrevlig så en minut efter att vi lagt på ringde hon igen och sa att det var fixat. Igår hämtade jag ut medicinen och har idag inga pengar kvar. Varför ska det kosta så mycket?
cool myspace layouts


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men Emma! Du får inte slarva med astmamedicinen! Vad tråkigt att bli bemött av otrevliga människor på Vårdcentralen. Tycker att det var bra gjort av dej att bemöta det otrevliga med att vara trevlig.

(Moster) Kerstin

2008-08-17 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0