OS

Ja nu är det på gång ... snart iallafall. Fast det redan har tjuvstartat.
Sitter och tittar på invigningen, inmarchen är faktiskt riktigt tråkig, den håller ju på hur länge som helst. Jag har t.o.m. varit iväg och handlat det som jag glömde förut. När jag gick var de på land 72 och nu är de på 150 eller något liknande!

Jag blir inte riktigt klok på TV-sändningarna från OS. Det sänds direkt på natten svensk tid. Men sänds ingen repris av dessa pass dagtid. Utan enbart en sammanfattning på kvällen. Är det någon som vet? Jag har försökt att titta på tv-tiderna men får ingen klarhet i det.

Nu måste jag snart börja och göra desserten till ikväll. Tänkte mig en chokladmousse med lite kaffesmak. Jag har aldrig gjort den förut så jag får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en trevlig kväll, så gott med chokladmousse

Vi ska fatiskt grilla trots spöregn

kram

2008-08-08 @ 18:53:15
Postat av: Sofie

Chokladmousse är alltid gott, och enkelt att fixa.. :)

Hoppas ni haft en trevlig kväll!

2008-08-09 @ 00:06:03
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0