Vernissage

Ikväll ska jag och Anders ska på vernissage på Fridhems folkhögskola i Svalöv. Anders mamma har varit på målarkurs. Det pågår en massa olika kurser där alla har vernissage ikväll, konst, smycke, stand-up, mat ... allt.

Var inte alls sugen på detta eftersom svärmor kommer hem imorgon kväll och sover till lördag. Kan bli för mycket!
Men men lätt för mig att bjuda på och svärmor blir glad ... hoppas jag :)

Ikväll startar rean på Peak ... det var kö utanför butiken vid fyra och dom öppnar kl. sju. Tydligen är det 50% ikväll och från imorgon 40%. Jag har aldrig tagit mig dit när rean startar eftersom det är så oerhört mycket folk. Jag brukar trots allt hitta något även om jag kommer dit dagen efter och nu har jag varit ock spanat på några plagg som jag hoppas ska finns på rean och i rätt storlek.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Idag när jag och sara satt inne på Hai så skulle jag precis berätta att din syster sjöng i kyrkan när ni gifte er.. Då promenerar du förbi utanför..

Jag och Sara har varit på Hai en gång innan, för ett bra tag sen.. och även då promenerade du förbi..

Brukar du hänga på davidhall eller ? ;)



kram

2008-08-07 @ 23:35:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0