Äntligen fredag!

eller ja fredag iallafall. Det blir inte så mycket ÄNTLIGEN fredag i meningen ledig, god mat och ett glas vin ... eftersom vi har fredagsträning kl. 19.30-21.30 och match imorgon kl. 10.00.
För mig har det nästan alltid varit viktigt att fredagen blir lite speciell, med god mat etc. Men det blir inget av det nu eftersom vi tränar. Nu är säsongen snart slut, bara två matcher kvar, så jag antar att vi lägger ner fredagsträningen efter sista matchen. Så får man ta upp "fredagsfirandet" igen!

Idag skulle våra husreparatörer komma och skruva fast ett av våra handfat eftersom det är på väg ut ur väggen. Så imorse lämnade jag mina nycklar på kontoret en våning ner, kom hem efter jobbet och hämtar nycklarna ... men ingen har varit här och fixat :(
myspace layouts
Så nu måste jag hålla mig hemma OM de kommer ... detta är bland det värsta som finns ... man kommer överrens om en sak som inte följs av andra parten och nu tvingas jag att sitta hemma och vänta. Jag som hade tänkt att gå och handla mat ... som tur var åt jag mat på jobbet idag så jag sväler inte iallafall!

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0