Härlig måndag!

Underbart väder har det varit hela dagen, soligt och vårvärme!

Dagen startade lite märkligt eftersom mitt arbetslag, som skulle komma hem till mig på förmiddagen, hade blivit sjuka ... så det blev inget med det. Jag tänkte ju att jag skulle vara smart och bokade tvättid på morgonen. Så i morse gick jag upp startade en tvättmaskin, gick ut och sprang, hem och tvätta, frukost och så lite jobb hemifrån. När tvätten var klar cyklade jag till skolan och började med lite lovprat med de kollegor som var på plats, sen var det dags för lunch. Men efter lunchen satte sig jag och min närmaste kollega och planerade vårend tema. Så det blev allt lite gjort till slut.
myspace layouts

Volleyboll på kväll och nu sitter jag i soffan och slötittar på TV!

cool myspace layouts

*kram*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så skulle alla måndagar varit.. :)

2008-02-25 @ 22:43:37
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Emma

Jo verkligen, det hade varit helt underbart att starta alla veckor så!!

2008-02-25 @ 23:03:35
Postat av: Åsa

Har just suttigt och skrattat åt Björn Gustavsson. tack för inlagda klipp. Han är underbar.
Så du ska till Ullared och shoppa?

2008-02-26 @ 20:27:30
URL: http://www.galanthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0