Lååång dag

och den är inte riktigt slut än. Jag har bockat av några saker på min lista. Jag har nästan packat klart, jag är nästan klar med protokollet från dagens möte. Hotmail fungerar inte så jag kan inte sända iväg det :( Nu ska jag gå och lämna min matchtröja så den inte ligger här hemma om någon behöver den. När jag kommer hem måste jag raka benen ... de ser hämska ut!

Men sen ska jag sova ... och imorgon ska jag jobba till kl 10 ... snabbt hem och hämta väskan och sen ... LONDON!

Hoppas ni alla får en underbar helg!
kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha en underbar helg!!
.. och hoppas att du shoppar ordentligt!!! :)
Puss & kram
Ses på måndag :D

2008-02-08 @ 18:24:51
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0