Måndag

Pratade med en kompis idag, som det var väldigt länge sen jag pratade med. Vi har de senaste åren firat påsk tillsammans på olika platser. Förra året var vi i Strömstad, påskafton var solig och vårlig men på påskdagen när vi skulle gå ut och äta, på en nyöppnat skaldjursrestaurang, snöade det. Det var en konstig men härlig känsla att sitta inomhus och äta skadjur samtidigt som du tittar ut över hamnen och stora vackra snöflingor.

I år kommer vi inte att träffas, inte på påsken iallafall, eftersom de ska ha barn. Jätteroligt, det får väl istället bli en resa mot Stockholm senare under våren!

Mitt sportiga sportlov har börjat som planerat, löpning imorse och pump nu. Veckans utmaning i stegtävlingen är att prova något helt nytt. Jag bokade ett Pilatespass med boll på onsdag dessvärre är jag 8:e reserv, så nu håller jag tummarna för att jag ska få plats. Det hade varit riktigt roligt att prova!

Tidigare idag var jag och lunchade med en kollega ... efter lunchen åkte hon till Brasilien .. kul för henne ;)
... och nu vågar jag kanske skriva de hemligheter jag vet som inte hon vet ... eller ... jag vet att några andra kollegor läser så jag får nog hålla mig lite till!

http://imageserver.puma.com/pisa2?sty=503111&col=02&bg=255,255,255&w=450&h=450I Malmö finns en outlet butik som säljer träningskläder ... jag åkte dit idag för att se om de hade några löparbyxor. Det är alltid bra att motivera sig med nya träningskläder. Jag blev mycket positivt överraskad. Jag har saknat en butik som enbart säljer träningskläder i Malmö. Det blev inga löparbyxor men väl ett par cykelbyxor, med rätt längd ... bara det hur många butiker säljer cykelnbyxor :)

Nu blev det mycket text ... hoppas ni orkat läsa ändå!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0