Ny blogg

Efter kursen igår (som även är nästa vecka) fick vi i uppgift att starta en blogg eller iallafall besöka en blogg.
Ja... tänkte jag .. blogg har jag ju och jo visst har jag besökt ett par bloggar. Jo jag kan skriva kommentarer också.

Men jag startade faktiskt en ny blogg som vi ska använda i vårt nästa temaarbete på jobbet. Det ska bli riktigt kul att testa med eleverna ... för att se om de tycker det är lika kul som jag.

Avvaktar med länk till nya bloggen .. måste vänta tills den är mogen :)
Idag var det sådär kul att jobba ... det gick inte att komma in på datorerna och om man lyckades att logga in så kunde man varken logga in på mail eller komma åt sina dokument. Tydligen var det problem i hela Malmö och hade så varit i ett och ett halvt dygn. Bra support ... hur lång tid ska det ta att ordna upp detta? Hade ett företag accepterat så lång tid utan tillgång till datorer!!

Tänkte infoga en bild här men det fungerar inte :(


Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska bli spännande o se vad alla tänkt blogga om nästa vecka..
Har du varit inne och kikat på designen?.. om det är lätt att ändra header mm.. ?

Jag vet inte vad jag ska blogga om.. :/

2008-02-05 @ 22:12:31
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Emma svarar Sofie

Jo det verkar vara ungefär som här, det gäller bara att hitta rätt i koden. Det finns inte så många grund designer som här dessvärre!

2008-02-06 @ 14:24:32
Postat av: Sofie

Nu har jag fått in en header.. Det var superlätt.. Lättare än här på blogg.se .. man behövde inte pilla me koder alls.. :)

2008-02-06 @ 19:54:08
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0