Pilates med boll

Jo så svårt var det inte ... men till en början fick jag obehagligga vibbar till Susanne Lagerfält ... intsruktören pratade precis som hon. Men det blev bättre ... men aldrig lika bra som Evas pilates på jobbet. Jag vet inte riktigt om jag kommer att gå på något liknande pass igen ... men jag har haft tankar på att börja köra pilates hemma och då hade en boll kunnat vara kul!!

Jag har hört att Anja Pärsson tränar med en pilatesboll och då övningar som att göra knäböj stående på bollen ...!!!
Så ribban är ju satt ...

hej hej

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skulle också vilja testa Pilates me boll.. Nått sånt har inte Friskis..
Fast Bosu är kanske nått liknande..!?

2008-02-20 @ 20:32:42
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0