Så seg ...

Jag är jätteseg och har huvudvärk ... har precis ätit lite och ska iväg till träningen om en timme. Känner inte riktigt för det just nu :(

Visade några av mina kollegor detta med blogg idag ... visade temabloggen och sen gick vi in på lite olika bloggar för att titta hur olika man kan skriva ... och hur lätt det är att starta en blogg. Jag talade inte om min adress men vill de så hittar de väl den. Jag får kanske börja tänka ännu mer på vad jag skriver då ;)

Imorgon ska vi till Lund och innebandyturnering ... men vi får se hur vi kommer dit!
En tjej med permo som varit sjuk kommer imorgon ... ringde hennes mamma för säkerhets skull och fick inte tag på henne förrän sent på eftermiddagen och då är det för sent att boka transport. Så vi får se hur det blir. Skånetrafikens bussar och tåg ska enligt hemsidan vara anpassad för rullsolar, dessutom ska chauffören även hjälpa till enligt deras policy .. ska bli mycket intressant att de hur det går!

Ha en bra kväll!
kram Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0