Seg söndag

... det blev en heldag igår. Ingen vila ...

efter samtal med svärmor

Som har vissa svårigheter att förstå att man har ett eget liv med egna prioriteringar. Jag undrar hur det kommer att bli när hon går i pension ... då kommer hon att ha massor tid att tänka på vad vi kan göra!

jo ... igår efter matchen åkte jag hem och bytte om, slängde i mig två mackor och åkte, återigen, med laget till en utflyttningsfest. Några av oss gick vidare till Hipp. Trevligt ... men segt idag!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska beställa en pizza eller om jag ska laga mat ...
free myspace layouts
A kommer nog inte hem förrän sent ikväll, jag försöker få kontakt med honom men han svarar inte ...

Ha en bra söndagskväll!
kram Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Din svärmor verkar inte ha bättrat sig.. :P

.. Tror du vi kan trycka in en Pandurotur i veckan då?

Gonattkram

2008-02-24 @ 22:09:09
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0