Ännu en dag i hemmets vrå

... sov till kl. 12 idag plus någon timme efter frukost. Så jag förstår att även A sover så dåligt på natten. Det är helkonstigt med hosta ... knappt något på dan men konstant på kvällen och natten. Tack Åsa för tipset!

Var inne på jobbmailen och kollade om det hänt något spännande ... såg då några mail om vår stegtävling som myspace graphicsjag håller lite i ... och jag blev jättaglad när jag såg mailen från kollegor som utmanar varandra. Precis vad jag ville nå ... en tävlingsanda och kämpaglöd som kan locka ut alla. Sen har jag lite utmaningar på g också ... tänkte ge en ny varje vecka. Jag känner bara att jag måste bli helt frisk så jag själv kan vara med för fullt ... vi startar på fredag så det är några dagar kvar!

Ha dé!
kram Emma

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

har du varit vid twin towers eller
?

2008-01-29 @ 14:09:16
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Anna

Krya på dig tjejen så ses vi på träningen snart hoppas jag!

Kram A

2008-01-30 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0