Det var längesen

Jag har gjort allt annat än att vara hemma .. och har jag varit hemma så har internet inte fungerat!

I fredags slutade jag kl. 10.00 och mötte upp A för frukost på systrar och bröder ... sen bar det av på stan ... det var ju lönefredag. Dessutom fick jag ut lite mer eftersom jag inte fick min löneförhöjning i december, de hade missat mig i papprena ... så det var extra roligt att gå på stan! Mitt mål var att hitta några kläder som jag skulle kunna ha igår kväll ... men jag hittade mest annat istället :)

Igår kväll ... var jag och A på Skånska Idrottsgala på Slagthuset ... med en medelålder på 50+ och mest kostymklädda styrelsemedlemmar var det trevligt att vi från Skånska Volleybollförbundet sänkte medelåldern avsevärt! Kläder ja det blev inget nytt där inte ... som vanligt blev det det som jag tänkte från början och redan fanns hemma!

Idag ska jag bara slappa hemma .. lite tvätt ikväll och kanske en runda på stan men inte så mycket mer än så!

Efter att ha gett lillsyrran en personlig almanacka i födelsedagspresent blev jag riktigt sugen på att beställa en själv .. så det har jag just gjort ... de hade ju till och med en lärardel man kunde välja!

Ha en härligt avslappnad söndag ... för det ska jag ha :P
kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0