Första dagen avklarad

... och jag har landat i soffan ... skönt!

Det känns attlid bättre att komma till jobbet när man väl är där än om man bara tänker på det hemma.
Dagens föreläsning om destruktiva beteenden var rkitigt bra trots ämnet var det en lättsam föreläsning. Efter middagen var det dags för a-lag, jag är inte helt förtjust i det. I nuläge ingår jag i två, där det ena fungerar som jag anser att ett a-lag ska fungera men det som jag planerade med i dag gör det inte. Lite trist men när jag kom hem idag bestämde jag mig för att inte ödsla energi på att irritera mig eller försöka ändra ... det finns så mycket annat och bättre att lägga energi på.

Nu har träningen dragit igång igen vilket är otroligt skönt ... mycket att göra men det ger också mycket!

Ha dé!
kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0