Inte riktigt som jag tänkt mig ...

Ja ... efter att knappt ha sovit under natten pga hosta gick jag upp imorse och gjorde mig iordning  för att cykla till jobbet ... men det slutade med att jag fick ringa jobbet och sjukskriva mig. Jag hostar så jag spyr ... har aldrig hänt mig tidigare och jag blir ofta riktigt hostig i samband med en förkylning!

layouts myspaceKänns lite konstigt ... jag har inte feber och är därför inte så trött ... det tar dessutom lite emot att lägga sig eftersom det är då jag hostar som värst ... men lär väl däcka i soffan av trötthet framåt dagen!

Ha en bra måndag!
kram Emma


Kommentarer
Postat av: Olivia

Krya på dig!!
Kram

2008-01-28 @ 14:22:01
URL: http://www.oliviaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0