Ja då var det onsdag

och vår träning är inställd kändes först lite trist men ändå okej ... den är inställd för att dam B spelar match så då ska vi titta på den istället ... det ska bli roligt att se dom!

Det är många i laget som är sjuka eller iväg och åker skidor ... hade gärna åkt skidor jag också men men eftersom man är lärare får man ju hålla sig till loven och då är det lite mycket dyrare.

Detta ger mig större möjlighet att spela match på söndag ... jag försöker se det som en möjlighet för jag vill ju spela men känner  mig inte så säker i rotaionerna längre eftersom jag inte fått någon matchträning. Vi har inte tränat så mycket anfall heller så jag tycker inte att ansatsen och timeingen sitter som den borde göra .. men iofs om vi inte får fram bollen kan vi inte anfalla så baggerspelet är nog så viktigt.

Det har blivit mycket volleyboll i bloggen på sistonde ska se om jag gör något annat i mitt liv som jag kan skriva om också i fortsättningen!

Ha en underbar onsdag för det ska jag ha!
kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0