Ledig lördag

Härligt!

Igår åt A och jag lunch på stan ... det händer nästan aldrig men igår kom vi båda hem tidigt. Vi fick dessutom lägenheten städan innan det var träning, riktigt skönt att slippa städa idag :) 

Jag var inte alls sugen på att träna ... jag har lite svårt att tagga till på en fredagskväll men när vi väl kom igång blev det hur bra som helst. För min egen del blev det en bra självförtroendeträning - vi gjorde övningar som jag verkligen behövde och eftersom vi var få fick man mycket individuell feedback ... bra inför matchen på söndag!

Vad jag inte tycker om är att jag får ont i ryggen ... jag måste börja styrketräna mer för att förebygga ... men när!!!

Nu håller jag på att tvätta ... A är iväg på volleyboll (som alltid) men det är ungdoms kval till SM i Malmö så när tvätten är klar ska jag hämta upp honom så ska vi äta brunch på Element. Om du inte har varit där och ätit deras brunch ... gör det ... det är sååå gott!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0