Lördagskväll

... och lite mat, vin och spel ... är tanken iallafall. Som synd är så kan inte Sofie komma, hon är fast hemma :(
Men Malin och Ylva kommer över ...
myspace layouts
Spännande väder vi har!

Jag försökte göra mig till och baka en chokladkaka tidigare idag ... det gick bra till slut men när den stod i ugnen gick strömmen. Som tur var kom den tillbaka efter ca 10 minuter så kakan kunde gräddas klart.

Jag sruntade i att gå och hämta vin och karaff från nyår .. kändes lite onödigt att gå ut när det är så halt. Jag hade lite vin hemma ändå som kan drickas till maten!
free myspace layouts
Ha det bra i vintervädret!
kram Emma


Kommentarer
Postat av: Malin och Elida

Hej!
Det skulle vara kul om du ville gå in på våran blogg och lyssna på videoklippet som vi har där. Vad tycker du om låten?

2008-01-05 @ 18:17:37
URL: http://bestfriendsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0